ثبت نام

استاد حسین علیزاده و گروه هم آوایان در دانشگاه زنجان

۳
ب

گزارش متنی و تصویری از کنسرت حسین علیزاده و گروه هم آوایان در دانشگاه زنجان و حواشی آن

گراموزیک – دانشگاه زنجان میزبان حسین علیزاده، آهنگساز و ردیف دان برجسته ی موسیقی ایران، و گروه هم آوایان بودند.

گروه هم آوایان سالهاست که با استاد علیزاده همکاری مستمر داشته و در جشنواره های مختلف به موفقیت های متعدد دست یافته است. این برنامه به مناسبت سومین سال تأسیس کانون مهر دانشگاه زنجان در محل همایش های بین المللی غدیر در دو سانس برگزار شد.

در ابتدا دبیر کانون مهر در صحبت هایی از مخاطبین، هنرمندان و خیرین کانون مهر و انجمن خیریه مهرانه تشکر کرد. سپس نوبت به ورود استاد علیزاده و گروه هم آوایان رسید که با تشویق های بی وقفه حضار همراه شد.

قبل از آغاز اجرای موسیقی، حضار به احترام مرحوم استاد محمدرضا لطفی، یک دقیقه سکوت کردند. قسمت اول کنسرت با هنرنمایی آقایان حسین علیزاده، محمد معتمدی، صبا علیزاده و احمد مستنبط به اجرا در آمد و نزدیک به یک ساعت به طول انجامید. و پس از چند دقیقه استراحت، قسمت دوم، با همراهی سایر اعضای گروه آغاز شد. بعد از نواختن آخرین تصنیف تمامی حضار دقایقی را بطور ایستاده به تشویق هنرمندان پرداختند.

در انتهای برنامه مهندس وثوق مدیر عامل مهرانه به سخنرانی پیرامون فعالیت های مهرانه و خدمات این انجمن خیریه به بیماران پرداخت
پس از صحبت های مهندس اصغر وثوق، استاد و گروه هم آوایان با اجرای تصنیفی با مضمون خیر خواهی به همراهی گرم مخاطبین پاسخ دادند.

5

4

3

 

2

 

 

1

برای مشاهده  ادامه عکس ها به آلبوم تصاویر مراجعه نمایید.

منبع : دانشگاه زنجان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *