ثبت نام

کنسرت تهران رضا یزدانی و همان همیشگی

IMG_5289 copy
ب
IMG_5389 copy
کنسرت رضا یزدانی در تهران

کنسرت تهران رضا یزدانی و همان همیشگی

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «رضا یزدانی» در تهران

گراموزیک: بازار کنسرت‌های بهاری هم‌چنان داغ است و خواننده‌های پرطرفدار پاپ بعد از سر زدن به گوشه و کنار ایران، در تهران به روی صحنه می‌روند. این بار نوبت  رضا یزدانی بود تا در آخرین روز اردیبهشت ماه، برای اولین بار در سال ۹۴ در تهران (سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی) و در دو سئانس به اجرای کنسرت بپردازد. خواننده‌ای که همکاری‌اش با مسعود کیمیایی او را به شهرت رساند و در سال‌های اخیر به خاطر صدا و استایل خاصش به یکی از چهره‌های پرطرفدار موسیقی پاپ ( و البته راک) تبدیل شده است.

ابتدا اعضای بند یزدانی به ترتیب روی صحنه آمدند؛ میلاد عدل (گیتار الکتریک)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، محمد خرمی نژاد ( درامز)، شهروز بزدوده ( کیبورد)، آرش زمانیان‌ (گیتار باس) و ایمان جعفری پویان (ساکسیفون) که مدت‌ها است در کنار هم به نواختن موسیقی مشغول اند. سپس یزدانی با همان لباس و استایل همیشگی ( که از علاقه‌ی ویژه‌اش به چرم حکایت می‌کند) روی صحنه حاضر شد و قطعه‌ی «سلول شخصی» را خواند. «کجا گمت کردم»، «پله برقی»، «یخبندونای قطبی چشمات»، «هذیون»، «سیگار پشت سیگار»، «تهران طهران» و «رفت که رفت» قطعات بعدی کنسرت را تشکیل می‌دادند که اکثرا از آلبوم‌های جدیدتر یزدانی انتخاب شده بودند. «پله برقی» و «شلیک کن رفیق» هم برای اولین بار به صورت زنده اجرا شدند.

در تمام مدت اجرای قطعات، طرفداران یزدانی خواننده‌ی محبوب خود را تنها نگذاشتند و هم‌صدای او آهنگ‌ها را می‌خواندند. فضای پر از انرژی و احساس حاکم بر سالن باعث شد که چشمان یزدانی هنگام اجرای «تهران تهران» خیس شود. در ادامه یزدانی دو قطعه‌ی محبوب و قدیمی‌تر از میان آثارش را اجرا کرد که واکنش مثبت حاضران را به همراه داشت. «مرگ تدریجی رویا» و «راز این خونه» بعد از مدت‌ها بود که دوباره به صورت زنده اجرا می‌شدند.

علی اوجی تهیه‌کننده و مدیربرنامه‌های یزدانی هم که این روزها به دلیل تجربه‌ی بازیگری و حضور در سریال‌‌های کمدی بیش از قبل در میان عموم مردم شناخته می‌شود، در فاصله‌ی استراحت گروه به روی صحنه آمد و از انتشار آلبوم جدید یزدانی همراه با دوازده ویدیو کلیپ خبر داد. هم‌چنین اعلام کرد که بعد از این کنسرت، همکاری آنها با شرکت موسیقی «آوای فروهر» به پایان می‌رسد.

 در انتها هم یزدانی بعد از مجموعا هجده آهنگ،  با اجرای پرقدرت قطعه‌ی «خلیج فارس» حس ناسیونالیسم را در سالن به اوج رساند و تمام حاضران هم ایستاده او را همراهی کردند. کنسرتی که طبق انتظار استقبال خوبی از آن به عمل آمده و چهره‌های سرشناسی هم مانند مهران غفوریان، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، خسرو نقیبی، شهرام شاه حسینی و… مهمانان آن بودند.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور در نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

همچنین این پایگاه از جناب «میلاد حسینی» روابط عمومی این موسسه بابت همکاری های بسیار مناسبشان در جهت تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد.

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی

در ادامه از نگاه لنز «علیرضا زندیه» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

IMG_5214 copy IMG_5228 copy IMG_5254 copy IMG_5266 copy IMG_5275 copy IMG_5277 copy IMG_5279 copy IMG_5284 copy IMG_5289 copy IMG_5292 copy IMG_5317 copy IMG_5338 copy IMG_5356 copy IMG_5363 copy IMG_5364-2 copy IMG_5367 copy IMG_5372 copy IMG_5388 copy IMG_5389 copy IMG_5393 copy IMG_5408 copy IMG_5426 copy IMG_5436 copy IMG_5439 copy IMG_5440 copy IMG_5452 copy

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *