ثبت نام

محمد علیزاده, باری دیگر عاشقانه هایش را به ساری رساند

g2
ب
g21
کنسرت محمد علیزاده در ساری

کنسرت محمد علیزاده در ساری برگزار شد

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «محمد علیزاده» در ساری

گراموزیک-مهدی کیهانی: محمد علیزاده  خواننده ی خوش صدای موسیقی کشورمان که به تازگی کنسرت بزرگی را در تهران به روی صحنه برد و بنا به استقبال زیاد مخاطبینش کنسرت وی در تهران تمدید شده در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری برای دومین بار به دیدار مخاطبین ساروی خود رفت.

علیزاده به همراه گروه ارکستر خود در شامگاه ۲۵ و۲۶ اردیبهشت ماه در سالن سینما سپهر شهر ساری برای دومین مرتبه به روی صحنه رفت و به اجرای قطعات محبوب و پرطرفداری همچون هواتو کردم, شهر بارون, برگرد, فکرشم نکن, صدای احساس, زخم, قحطی گل , دل بی تو غم زده , دلت با منه , جز تو , غم دنیاس و … پرداخت .

از همان لحظات آغازین کنسرت از گوشه و کنار نام هنرمند فقید, مرتضی پاشایی شنیده میشد. حاضرین از علیزاده درخواست اجرای یکی از قطعات مرتضی پاشایی را داشتند. علیزاده نیز از قولش به مادر مرتضی پاشایی گفت: نزدیک به چندین ماه است که قطعه ای را برای برادر عزیزتر از جانم, مرتضی عزیز آماده کرده ام ولی به خاطر غمی که در این مدت با آن درگیر بوه ایم این قطعه را منتشر نکرده ایم. من قولی را به مادر مرتضی دادم این قطعه تا آخر هفته ی آینده منتشر خواهد شد.

در این قطعه فضای کاملآ متفاوت را از لحاظ ملودی خواهید شنید. به نظرم باید یک قطعه ی هیت شود و شما دوستش خواهید داشت. زمان پخش این قطعه حتما متنی را همراه آن در صفحات خودم می نویسم: برادری مختص یک ارتباط خونی نیست بلکه ارتباط عاطفی درجه ی بالاتری از برادری است. در همین حین محمد علیزاده به همراه گروه ارکسترش چند بیت اول این قطعه را اجرا کردند که فضایی هاوس و اکتیو داشت.

باید اشاره کرد, یکی از نقاط قوت ارکستر محمد علیزاده حضور نوازنده های چیره دست در این ارکستر می باشد که با تک نوازی ها و دو نوازی های خود به شدت احساسات و هیجان را به سالن تزریق می کردند. دو نوازی پیانو و ویولن و همچنین تک نوازی گیتار الکتریک و یا بوزوکی بیشتر از هر چیزی در این کنسرت مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

گفتنی است در این کنسرت “علی پورنگهبان” (گیتاربیس) , “سعید عباسی” (نوازنده کیبورد) , “محمد شعبانی” (پرکاشن) , “اشکان موسوی” (ویولن) , “علی شهبازی” (گیتارالکتریک) , “اشکان صدیق آذر” (سینتی سایزر) , بهمن میرزازاده (گیتارسلو) و ایمان ذاکری (درام) و “امیر حسین اویسی” (پیانو) در گروه ارکستر , علیزاده را همراهی می کردند.

از شاخصه های این کنسرت نظم بالا و صدابرداری بسیار مناسب آن بود که هیجان سالن را چندین برابر کرده بود.

شایان ذکر می باشد که کنسرت علیزاده از دو روز مانده به اجرا سولد اوت شده بود و این در حالی است که در تابستان سال پیش نیز محمد علیزاده چهار سانس در ساری به اجرای برنامه پرداخته بود.

گفتنی است این کنسرت طی ۴ سانس به همت موسسه ی فرهنگی هنری «نسیم مهرآوا» به مدیریت «محمد غلامی» در سالن سینما سپهر ساری به روی صحنه رفت.

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

 g1 g2 g3 g4 g5 g6 g7 g8 g9 g10 g11 g12 g13 g14 g15 g16 g17 g18 g19 g20 g21 g22

دیدگاه ها

  • فاطمه می 19, 2015 :: 12:14
    0 0

    کنسرتشون واقعا عالی بود واقعا خوش گذشت فقط ایشون تو.کنسرت اصلا قحطی گل رو نخوندن ب جاش سراب خوندن و تولد …. دوم اقای علیزاده پارسال ۴سانس کنسرت نداشتن ساری فقط۹مرداد ساری اومدن اونم ۲سانس بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *