ثبت نام

کنسرت رضا یزدانی در ساری برگزار شد.

g6
ب
g17
کنسرت ساری رضا یزدانی

کنسرت رضا یزدانی در ساری برگزار شد.

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «رضا یزدانی» در ساری

گــراموزیک-مهدی کیهانی: در شامگاه ۴ اردیبهشت ماه سال جاری شهر ساری برای نخستین بار میزبان یک کنسرت راک با موسیقی «رضا یزدانی» شد.

کنسرت با تیزری انیمیشنی که اعضای گروه را معرفی می کرد آغاز شد و تک تک نوازندگان همزمان با معرفی شدنشان به روی استیج حاضر میشدند. رضا یزدانی با قطعه «چمدون» به روی صحنه آمد و در ادامه ی کنسرت قطعاتی همچون سلول شخصی, گمت کردم, آهنگ قدیمی, سیگار پشت سیگار, حس تاریخ, هذیون, طهران, آدم یه جاهایی رو مجبوره,ادامه بده,کاشف ,بلاتکلیف, شمال, کوچه ملی, یخبندونای قطبی, کی فکرش و می کرد اجرا شدند و در انتها قطعه ی «خلیج تا همیشه فارس» حسن ختام این کنسرت بود که با همراهی مردم اجرا شد.

در آنتراک میانی برنامه «علی اوجی» تهیه کننده ی تمامی آثار رضا یزدانی به روی صحنه آمد و از از همکاری و همراهی بسیار مناسب و زحمات دستگاه های فرهنگی و انتظامی و امنیتی شهرستان ساری واستان مازندران تقدیر و تشکر بعمل آورد و اشاره کرد چند سالی است در پی آن هستیم تا در مازندران کنسرتی و برگزار کنیم ولی هر بار با مشکلی روبه رو میشدیم ولی اینبار پس از دوندگی فراوان و همکاری دوستان موفق شدیم که این اتفاق و رقم بزنیم. اوجی از «میلاد مهربان» مدیر اجرایی برنامه نیز تشکر کرد.

یزدانی هنگام اجرای قطعه سیگار پشت سیگار اشاره کرد, گیتار آکوستیکم در تهران جا ماند. مجبور شدیم امروز به یکی از مراکز فروش لوازم موسیقی ساری رفتیم و یک گیتار بصورت امانت در اختیارمان قرار دادند.

از نکات برجسته اجرا نور پردازی و صدابرداری بسیار مناسب سالن بود. که هیجان حاضرین را چندین برابر کرده بود.

در این کنسرت نوازندگانی همچون مازیار احمدپور و میلاد عدل، (گیتار الکتریک)، آرش زمانیان (گیتارباس)، شهروز بردوده (پیانو)، محمد خرّمی‌نژاد (درامز)، علیرضا مهدی‌زاده (ساکسیفون)، یزدانی را همراهی کردند.

گفتنی است تهیه کنندگی این کنسرت بر عهده ی نگار رضایی نژاد و مهدی مهربان بوده است. مدیریت اجرایی این کنسرت نیز بر عهده ی «میلاد مهربان» بوده تا کنون نخستین کنسرت های رضا یزدانی و زانیار خسروی و علی لهراسبی را در استان مازندران و تعداد بسیار زیادی از اجراهای چند سال اخیر را به روی صحنه برده است.

گفتنی است «علی لهراسبی» نیز با همین تیم برگزاری در ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری در سینما هلال احمر ساری به روی صحنه می رود که علاقه مندان میتوانند با مراجعه به سامانه ایران کنسرت اقدام به خرید و رزرو بلیت نمایند.

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

g1 g2 g3 g4 g5 g6 g7 g8 g9 g10 g11 g12 g13 g14 g15 g16 g17 g18 g19 g20 g21 g22 g23 g24 g25 g26

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *