ثبت نام

گزارش کامل گراموزیک از کنسرت های بهاری

خوانندگان-پاپ–no5595
ب

گزارش کامل گراخوانندگان-پاپ--no5595موزیک از کنسرت های بهاری

گراموزیک–محمد حسین خسروی فر: با آغاز سال ۹۴ پس از مدت کوتاهی سکوت موسیقی باری دیگر تب کنسرت ها در تهران و تمامی شهرستان های کشور داغ شده است. خوانندگان مجاز! و رسمی موسیقی کشور در شهرهای مختلف به روی صحنه می روند و به اجرای برنامه می پردازند. تعدادی از این کنسرت ها به شرح زیر می باشد:

خیلی خوشحالم از اینکه

محمد علیزاده که این روزها مشغول تولید آلبوم جدید خود است در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران در اولین اجرای بهاری تهران به روی صحنه خواهد رفت. محمد علیزاده در روزهای نخستین سال نیز به اجرای برنامه در رامسر, چالوس, کیش و تنکابن پرداخته است.

 عشق در سنندج و رشت

بنیامین بهادری ۴ اردیبهشت ماه برای اولین بار در سنندج اجرا خواهد کرد و در روزهای ۸ و۹ اردیبهشت با مردم رشت دیدار می کند. بهادری در سال گذشته اجراهای زیادی را به روی صحنه برده و چندین شب اجرا در تهران و همچنین اجراهای متععدی را در اکثر نقاط ایران را تجربه کرده است.

 سلول شخصی

رضا یزدانی خواننده راک موسیقی کشور که تازه ترین اثر خود را تحت عنوان «سلول شخصی» چندی پیش منتشر کرده است در ۴ اردیبهشت ماه در ساری به اجرای برنامه خواهد پرداخت و همچنین در ۳۱ اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

 نگاه

محسن یگانه که همچنان چراغ خاموش به سر می برد و هیچ خبری از او در هیچ رسانه ای نیست در روزهای ۸ و ۹ و۱۰ اردیبهشت ماه در تبریز به روی صحنه خواهد رفت همچنین بر اساس شنیده ها این خواننده در دهه سوم همین ماه در تهران بهاجرای برنامه خواهد پرداخت.

فقط گوش کن

رضا صادقی که به تازگی آلبوم خود را منتشر کرده است ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه برای اولین بار این آلبوم را با هوادرانخود اجرا خواهد کرد. بی شک این اجرا برای ارتش مشکی پوشان پرخاطره خواهد شد.

 حال من دست خودم نیست

علی لهراسبی برای نخستین بار ۱۰ اردیبهشت در ساری اجرا خواهد کرد و بعد از آن ۱۶ اردیبهشت درسالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه خواهد رفت.

آقای شومن

فرزاد فرزین که کنسرت های متفاوتی برگزار می کند ۲۷ و ۲۸ فرودین در تبریز قطعات خود را اجرا می کند و روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه با پایتخت نشینان دیدار خواهد کرد. فرزاد فرزین نیز روزهای ابتدایی سال را در شمال ایران به سر برد و در شهرهای نور و چالوس و رشت به روی صحنه رفته است.

حمید عسکری از خوشبختی گذشت

حمید عسکری که این روزها مشغول کار بر روی آلبوم جدید است ۱ خرداد با اجرای آلبوم جدید خود به اسقبال هوادران خود خواهد رفت. گفتنی است به زودی آلبوم این خواننده نیز منتشر خواهد شد.

زانیار

زانیار خسروی خواننده جوان کشورمان ۳۱ فرودین در ساری به روی استیج خواهد رفت و ۸ خرداد ماه در تهران با هواداران خود دیدار می کند. زانیار خسروی در روزهای ابتدایی سال در تنکابن اجرای موفقی را پشت سر گذاشته است.

برنامه ها و کنسرت های متعددی در طول این ایام برگزار خواهد شد که در صورت قطعی شدن برنامه ها از طریق همین پایگاه به اطلاع علاقه مندان میرسانیم.

منبع: اختصاصی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *