ثبت نام

گزارش متنی و تصویری از کنسرت زانیار خسروی در تنکابن

۸
ب

13گزارش متنی و تصویری از کنسرت زانیار خسروی در تنکابن

گــراموزیک-مهدی کیهانی: زانیار خسروی خواننده ی جوان موسیقی پاپ که با آلبوم موفق «۲۸» به مارکت رسمی موسیقی کشور پیوسته است در شامگاه ۱۱ فروردین ماه برای نخستین بار در سال ۹۴ در سالن امام رضا شهر تنکابن به روی صحنه رفته است .

نخستین کنسرت سال ۹۴ زانیار خسروی  با حضور وی و اعضای گروهش به روی صحنه بعد از کمی خوش و بش و تبریک سال نو با قطعه ی محبوب و پرطرفدار «فکر بکر» استارت خورد .  «تو نباشی» , «چشم‌های رویایی» که تابستان سال گذشته منتشر شده بود در ادامه به روی صحنه رفت. اجرای خوب و مسلط زانیار و بند موسیقی باعث شد که ذره‌ای از انرژی مردم در طول اجرا کم نشود.  «حس کمیاب» که از قطعات احساسی زانیار به شمار می رود، سالن را کمی آرام کرد و بلافاصله «دستی دستی» با اجرایی متفاوت از نسخه‌ی استودیویی، دوباره حاضرین را به وجد آورد و جنب و جوش را به سالن بازگرداند.

در ادامه قطعه «امید دارم هنوز» اجرا شد که تنظیم آن نسبت به نسخه‌ی آلبوم تفاوت داشت و گیتار الکتریک جای ساکسیفون را در نواختن ملودی اصلی گرفته بود. یک تغییر مثبت و حتی بهتر از نسخه‌ی اصلی که نقش پررنگ نوازندگی ماهرانه‌ی محسن کامران جم را در آن نمی‌شد نادیده گرفت.

در ادامه کنسرت قطعاتی همچون هی تو, طفره نرو, بدون تو, ریسک و دوراهی به روی صحنه رفت و در انتها اجرای مجدد دستی دستی و بدون تو حسن ختام این کنسرت نوروزی زانیار شده بود.

در قسمتی از برنامه زانیار خسروی به معرفی نوازندگان بند موسیقی خود پرداخت و حین معرفی گروه نیز طبق معمول همیشه شوخی با نوازندگان را چاشنی کار کرده بود. گفتنی است در این کنسرت محمدرضا رهنما، امید فرهودنیا، شروین شهبازی، محسن کامران جم، امین راد و فرهاد فتحی(مدیر برنامه) زانیار را همراهی کرده بودند .

از نکات برجسته ی این کنسرت میتوان به کیفیت و نظم بسیار بالای اجرا اشاره کرد و همچنین با موکت کاری کف و دیواره ی این سالن ورزشی شاهد کیفیت مطلوبی در صدابرداری سالن بودیم در جهت رفاه حال هنردوستان چینش صندلی های سالن نیز با فاصله های استاندارد صورت گرفته بود.

در قسمتی از برنامه از همکاری و همراهی بسیار مناسب و زحمات دستگاه های فرهنگی و انتظامی و امنیتی شهرستان تنکابن واستان مازندران نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «ندای چنگ» به روی صحنه رفته است.

گفتنی است «میکائیل محمدی» سرمایه گذار این اجرای نوروزی بوده و همچنین با مدیریت اجرایی «میلاد مهربان» و تهیه کنندگی «حمیدرضا شعشعانی» این کنسرت برگزار شده است.

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی گراموزیک

 1 2 3 4 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *