ثبت نام

کنسرت فرزاد فرزین در آمل همراه با هیجان

g6
ب

g21فرزاد فرزین شین هایش را به آمل آورد

برای نخستین بار فرزاد فرزین در آمل به روی صحنه رفت.

گراموزیک-مهدی کیهانی: فرزاد فرزین خواننده ی نام آشنای موسیقی کشور در شامگاه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن اریکه آریایی آمل به اجرای برنامه پرداخت.

فرزاد فرزین با قطعه ی اکتیو و ریتمیک «بیا بیا» به روی صحنه آمد. از همان لحظه های ابتدایی برنامه شور و هیجان بسیاری همانند سایر کنسرت های این شهر در سالن موج میزد. فرزاد فرزین نیز در ادامه قطعات محبوب و پرطرفداری همچون من و تو, میدونم, شانس, دوریت, عاشقم باش,نگرانتم, من و تو, شورشی, دونه دونه, کی میتونه, ای وای, بچه, هدفون و ماه عسل را اجرا کرد. همچنین با اجرای پرشور قطعه «با تو» به این کنسرت بهاره خاتمه داد.

فرزین در قسمتی از برنامه نیز از ششمین آلبوم خود که «شش» نام گرفته خبر داد و به حاضرین گفت: در تلاشیم تا در روزهای انتهایی تابستان امسال آلبوم «شش» را منتشر کنیم.

این کنسرت در دو پارت برگزار شد در بخش آنتراک برنامه گروه شوک موزیک بی کلامی را به روی صحنه برده بودند که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

اعضای گروه شوک را امیر میلاد نیکزاد (کیبورد و پیانو) ، احمد امین پور (پرکاشن) ، مهرداد معافی (گیتار اسپانیش) ،امیل عباسی مهر (گیتار باس) ، سهراب رمضان زاده (درامز) ، تایماز اطاعتی (ویولن) ، یاشار خسروی (ساکسیفون) و مهران خلیلی (گیتر الکتریک و رهبر ارکستر) تشکیل می دادند.

از نکات برجسته این کنسرت در کنار نورپردازی و صدابرداری بسیار مناسب سالن می توان به اجرای بسیار پر انرژی و کم نقص گروه شوک و فرزاد فرزین اشاره کرد.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای مها» به مدیریت «عرفان پرقوه» برگزار شد.

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

g31 g1 g2 g3 g4 g5 g6 g7 g8 g9 g10 g11 g12 g13 g14 g15 g16 g17 g18 g19 g20 g21 g22 g23 g24 g25 g26 g27 g28 g29 g30

دیدگاه ها

  • احسان نعمتی می 16, 2015 :: 09:25
    0 0

    گزارشتووون عالیییی بوووود واقعاااا، دمتووون گرممم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *