ثبت نام

کنسرت «علی زندوکیلی» در آمل برگزار شد / گزارش تصویری

alizandevakili-amol-parsnava (19)
ب

alizandevakili-amol-parsnava (22)اهدا دیوان «طالب آملی» به علی زندوکیلی
گزارش متنی و تصویری از کنسرت «علی زندوکیلی در آمل

پارس نوا: شامگاه دومین روز از مرداد ماه سال جاری شهر آمل میزبان گروه زند با خوانندگی علی زندوکیلی بود.
علی زندوکیلی که بلیت های کنسرتش خیلی زود به فروش رفته بود و شاهد استقبال جالب دوستداران موسیقی از کنسرت هایش است، در این اجرا با گلچینی از آثار قدیمی و جدید خود روی صحنه رفت و با ارائه یک موسیقی تلفیقی – ایرانی و ارکستری منسجم و قوی، برنامه ای در خور شان را به دوستدارانش تقدیم کرد.
رفتی، فریاد، ناردونه،آه سرد، سیه موی و… از جمله آثاری بود که این خواننده در کنسرت آمل اجرا کرد و پیش از قطعه «ناردونه» این خواننده گفت: «این قطعه را برای مادرم خواندم که امشب در این سالن حضور ندارد, این قطعه را به تمام مادران نجیب و مهربان تقدیم می کنم.»
ارکستر گروه «زند» هم در یک روز خوب توانست امتحانش را به خوبی پس دهد و یکی از نقاط قوت این کنسرت ارکستر هنرمند گروه علی زندوکیلی بود که این خواننده در حین اجرا از آنها تقدیر کرد. سینا علم، سحاب علم، رامتین اتابکی، شایان ریاحی، افشین بابایی، امید غفاریان خرم اعضای گروه زند را تشکیل می‌دادند.
در طول کنسرت شاهد همراهی و همخوانی زیاد حاضرین با علی زندوکیلی بودیم که بارها زندوکیلی رو به حاضرین گفت: امشب شما حال مارا خوب کردین, خدا حالتان را خوب کند. و در انتهای سانس دوم چهار قطعه بیشتر از قطعات کنداکتور این کنسرت برای مردم آمل اجرا نمود.
زندوکیلی در قسمتی از برنامه «محمود شبیری» مدیربرنامه و «سپهر صاحبی» تهیه کننده آثار خود را به حاضرین معرفی نمود و توضیح داد این کنسرت به همت موسسه «آوای مَها» به مدیریت «عرفان پرقوه» برگزار شده و «ایمان باقری» تهیه کننده این کنسرت و مدیریت اجرایی این کنسرت نیز بر عهده «پیمان اسفندیاری» است و از حاضرین خواست تا این عزیزان را تشویق کنند .
گفتنی است آقای «داریوش باباییان» تهیه کننده سینما و «مهدی احمدی» بازیگر تئاتر و سینما و مهدی امینی خواه بازیگر سینما و اعضای شورای شهر امل از مهمان های حاضر در این کنسرت بودند.

در بخش انتهایی این کنسرت مدیریت اداره ارشاد و فرهنگ و اسلامی شهرستان آمل, جناب آقای «محمد محمدی» دسته گل و دیوان طالب آملی را به علی زندوکیلی و گروه زند تقدیم کرد. مجری برنامه «پیمان اسفندیاری» اشاره نمود: امشب علی زندوکیلی از شهر فرهنگ و هنر و شعر, و شهر حافظ و سعدی مهمان ماست, ما نیز دیوان «طالب آملی» را به او هدیه می کنیم تا با ملک الشعرا شهر ما آشنا شود.

تهیه و تنظیم و عکاس: مهدی کیهانی

منبع: اختصاصی پارس نوا

alizandevakili-amol-parsnava (1) alizandevakili-amol-parsnava (2) alizandevakili-amol-parsnava (3) alizandevakili-amol-parsnava (4) alizandevakili-amol-parsnava (5) alizandevakili-amol-parsnava (6) alizandevakili-amol-parsnava (7) alizandevakili-amol-parsnava (8) alizandevakili-amol-parsnava (9) alizandevakili-amol-parsnava (10) alizandevakili-amol-parsnava (11) alizandevakili-amol-parsnava (12) alizandevakili-amol-parsnava (13) alizandevakili-amol-parsnava (14) alizandevakili-amol-parsnava (15) alizandevakili-amol-parsnava (16) alizandevakili-amol-parsnava (17) alizandevakili-amol-parsnava (18) alizandevakili-amol-parsnava (19) alizandevakili-amol-parsnava (20) alizandevakili-amol-parsnava (21) alizandevakili-amol-parsnava (22) alizandevakili-amol-parsnava (23) alizandevakili-amol-parsnava (24) alizandevakili-amol-parsnava (25) alizandevakili-amol-parsnava (26) alizandevakili-amol-parsnava (27) alizandevakili-amol-parsnava (28) alizandevakili-amol-parsnava (29) alizandevakili-amol-parsnava (30) alizandevakili-amol-parsnava (31) alizandevakili-amol-parsnava (32) alizandevakili-amol-parsnava (33) alizandevakili-amol-parsnava (34) alizandevakili-amol-parsnava (35)IMG_6143p35

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *