ثبت نام

کنسرت حسین علیزاده در شهر شهناز + فایل صوتی از صحبت های استاد علیزاده

۳
ب

3

کنسرت حسین علیزاده در شهر شهناز

گزارش لحظه به لحظه از کنسرت حسین علیزاده به همراه محمد معتمدی در اصفهان

+ فایل صوتی صحبت های استاد حسین علیزاده در رابطه با اصفهان و فایل صوتی هم نوازی حسین علیزاده و استاد حدادی

گراموزیک – استاد “حسین علیزاده” و گروه “هم آوایان” در شامگاه دوشنبه ، دوازدهم اسفند ماه در تالار رودکی اصفهان به روی صحنه رفتند . گزارش کامل این کنسرت که شامل حواشی پیش از اجرای برنامه،مصاحبه با تهیه کننده کنسرت،دانلود قسمتی از دونوازی استاد علیزاده و حدادی و … می باشد را در ادامه مشاهده می کنید…

  • حواشی پیش از اجرای برنامه

اولین حضور استاد علیزاده و گروه هم آوایان در اصفهان با بی نظمی ها و اتفاقات از پیش تعیین نشده فراوانی همراه شد . در ابتدا مصاحبه مطبوعاتی که در نظر گرفته بودن تا پیش از کنسرت برگزار شود لغو شد و سپس خبر رسید  که اجرای شب دوم این برنامه نیز لغو شده است . این اتفاق در حالی افتاد که بلیت فروشی برای شب دوم هنوز آغاز نشده بود.

اجرا قرار بود راس ساعت ۱۸:۳۰ شب برگزار شود که با تاخیر زیاد،ساعت ۲۱ برگزار شد.دلیل این امر،تاخیر در پرواز هنرمندان اعلام شد.البته این تاخیر به خریداران بلیت اطلاع رسانی شده بود با این حال افرادی هم زودتر از موعد مقرر پشت درهای بسته تالار به انتظار نشسته بودند.

پیش از اجرای برنامه مصاحبه کوتاهی را با مدیر شرکت ترانه سرای پارس(حمزه صحرایی)،برگزار کننده کنسرت، در مورد مسائل مختلف انجام دادیم که در ادامه می خوانید :

–        اولین بار هست که استاد علیزاده برای اجرای کنسرت به اصفهان میان،برای برگزاری این کنسرت چقدر تلاش کردید ؟به مشکل برنخوردید؟

برای برگزاری،مشکل خاصی نداشتیم،اداره کل ارشاد خیلی همکاری کرد از وزارت تا خود استان اصفهان.زمان زیادی نبرد.حتی کمبود ها رو خودشون درخواستش رو فرستادن و سریع هماهنگی ها انجام شد.

–        چرا اجرای شب دوم لغو شد ؟

انتظاری که از استان اصفهان داشتیم براورده نشد با اینکه بهترین تبلیغات رو انجام دادیم ولی اون جوابی که میخواستیم رو نگرفتیم.ایام،ایام بدی بود.قیمت بلیت هم که مشکلی نداشت.قرار بود ۴ سانس برنامه داشته باشیم ولی نشد.دلیلش این بود که مجوز اجرا دیر به دستمون رسید و تقریبا ۵-۶ روز زودتر نتونستیم تبلیغات داشته باشیم.

–        واسه روزهای آینده چه برنامه هایی رو پیش رو دارین ؟

قرار بود مرتضی پاشایی در شاهین شهر و بنیامین در اصفهان برنامه داشته باشن که نامه نگاری هاش یکم طول کشید و رفت واسه بعد از عید.

سکانس اول کنسرت

  • می‌زنی تو زخمه و بر می‌رود / تا به گردون زیر و زارم روز و شب

مردم وقتی با تاخیر فراوان روبرو شدند،برخلاف کنسرت های پاپ که با هیاهو همراه است اعتراض خود را با تشویق کردن نشان می دادند و بارها این کار تکرار شد.بالاخره بعد از تاخیر زیاد،استاد علیزاده و استاد حدادی در میان سر و صدای بی امان مردم به روی صحنه آمد.سه تار و تمبک به دست هنرنمایی اساتید ۳۰ دقیقه به طول انجام که قسمت کوتاهی از آن را در زیر آماده کرده ایم :

+ دانلود فایل هم نوازی استاد علیزاده و حدادی

حجم فایل : ۲٫۵ Mb

پس از این اجرا دو هنرمند صحنه را ترک کردند و بعد از ۱۰ دقیقه همراه با گروه “هم آوایان” به روی صحنه بازگشتند.پیش از اجرا،استاد علیزاده دقایقی را با مردم در مورد استان اصفهان و موسیقی آن صحبت کردند و گلایه هایی هم داشتند.فایل صوتی این گفتگو برای دانلود قرار داده شده است که پیشنهاد میکنیم حتما آن را گوش کنید.

+ دانلود فایل صحبت های استاد علیزاده در رابطه با اصفهان

 حجم فایل : ۴Mb

سکانس دوم کنسرت

گروه “هم آوایان” به خوانندگی “محمد معتمدی” و نوازندگی “حسین علیزاده،پژمان حدادی،علی بوستان،سیامک جهانگیری،سینا جهان آبادی،رادمان توکلی،سیاوش برهانی و محمد انشائی” اولین تصنیف را با شعر ” ز شراب لعل نوشین من رند بی نوا را …” شروع کردند.در این اجرا که استاد علی اصغر شاهزیدی مهمان ویژه آن بودند،اشعاری از سلمان ساوجی،مولانا،نیما یوشیج،بابا طاهر و … خوانده شد.بعد از اجرای تصنیف”یار مرا،غار مرا…”اجرای برنامه به پایان رسید و مردم صحنه را گلباران کردند و گروه،برای تشکر تصنیف “بیا تا گل بر افشانیم” را به مردم تقدیم کردند.

تهیه و تنظیم گزارش : فرشاد ماهرانی

در ادامه عکس های “سارا بحرینیان”  از کنسرت حسین علیزاده و محمد معتمدی را مشاهده کنید .

 

اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

 

کنسرت حسین علیزاده و محمد معتمدی در اصفهان

3

 

 

54

 

 

 

 

 

 

86

 

 

 

 

 

 

109

 

 

 

 

 

 

1112

 

 

 

 

 

 

1314

 

 

 

 

 

 

7

2

15

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *