ثبت نام

کنسرتی به خوبی تمام کارهای قبلی سینا حجازی

sina4
ب
sina4
سینا حجازی در تهران

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «سینا حجازی» در تهران

گراموزیک: سینا حجازی خواننده خوش‌ذوق با سبک و استایل متفاوتی است. سال‌ها به صورت غیرمجاز یا زیرزمینی فعالیت داشت و کارهای خود را در اینترنت منتشر می‌کرد. تا آن که نوبت به تیتراژ سریال «مسیر انحرافی» رسید و صدای حجازی به صورت رسمی از تلویزیون ایران پخش شد و استقبال عمومی از آن  زمینه را برای فعالیت رسمی او فراهم کرد. سبک و استایل متفاوت حجازی در خواندن، طرفداران زیادی را جذب خود کرد و نیمه‌ی اول سال ۹۴، بالاخره موفق شد که اولین آلبوم را به صورت رسمی روانه‌ی بازار کند و اتفاقا «رویا» را می‌توان یکی از بهترین آلبوم‌های پاپ امسال در نظر گرفت. خبر اجرای کنسرت ۸ مهر حجازی اتفاق جالبی بود که البته قرار بود ابتدا در دو سانس برگزار شود اما به صلاح‌دید اداره‌ی اماکن و دفتر موسیقی ارشاد، کنسرت به یک سانس تقلیل پیدا کرد. امری که در فضای موسیقی ما چندان غافلگیرکننده نیست.

در کنسرتی که هشتم مهرماه و به همت شرکت آوای دوران برگزار شد، سینا حجازی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت. پس از ورود گروه موسیقی، قطعه‌ی «بادبادک» از آلبوم رویا شروع به نواختن کرد و حجازی با استقبال گرم و فراتر از انتظار حاضران مواجه شد. بعد از پایان این قطعه، حجازی به هوادرانش ابزار علاقه کرد و چند دقیقه‌ای را با گفتگو پیش برد. «یعنی صبح شده»، «بذار بگن»، «آی دل»، «بارون»، «هارمونی»، «ماما»، «مسیر انحرافی»، «دیدی داری»، «رفیق» «تیک تیک تیک»، «لیلی» و «خودتی» دیگر قطعاتی بود که در طول کنسرت به اجرا در آمد.

sina5

حجازی در اولین اجرای رسمی خود استرس زیادی داشت که از چهره‌اش پیدا بود ولی تمام تلاشش را کرد تا سنگ تمام بگذارد و تمرکزش را فقط معطوف اجرای بهتر قطعات بکند. در این زمینه هم کاملا موفق بود و اجرای روان و قابل قبول‌اش با هم‌خوانی مدام حاضرین و شور و هیجان مردم همراه شد. مسلما حجازی در این اجرا از هوادارانش نمره‌ی قبولی گرفت.

sina3

قبل از اجرای آهنگ «ماما» هم از مادر خود بسیار تشکر کرد و از مردم هم خواست که به خاطر زحمات و محبت‌های بی‌دریغ، مادرش را تشویق کنند. هم‌چنین خاطره‌ی بامزه‌ای را هم در مورد این آهنگ تعریف کرد: «زمانی که آهنگ ماما را ساختم، مادرم را صدا کردم و خواستم که این آهنگ را گوش کند. پس از گوش کردن خیلی ساکت نشسته بودند و پرسیدم که این آهنگ چطور بود؟ و خیلی خونسرد و شیک گفتند که  به تو هیچ ربطی ندارد!»

sina2

از دیگر نکات جالب این کنسرت می‌توان به ایده‌ای نسبتا تازه در مقیاس کنسرت‌های ایرانی اشاره کرد.  با توجه به مضمون ترانه‌های در حال اجرا،  بر روی نمایشگر اصلی سالن کلیپی پخش می‌شد که شامل مراحل طراحی یک نقاشی در فتوشاپ و کاری از بزرگمهر حسین پور بود.

sina1

در این کنسرت مهمان های زیادی حضور داشتند. از جمله : پانته‌آ بهرام، مهراب قاسمخانی، شقایق دهقان، میترا حجار، شقایق فراهانی، بزرگمهر حسین پور، ستاره پسیانی، زهرا عامل ، اشوان ، آرش ضلی پور و در آخر سینا حجازی گفت که نمی‌دانم باید یک بازیگر را معرفی کنم یا پدرم را و این گونه بود که صدر الدین حجازی هم معرفی شد.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای دوران» به مدیریت خانم «کاویانی» و به تهیه کنندگی «رسول ترابی» به روی صحنه رفته است. و همچنین کادر خبری «گراموزیک» از مجموعه اجرایی این کنسرت بخصوص «امیرهوشنگ امیرشکاری» مدیر روابط عمومی موسسه بابت همکاری بسیار مناسبشان در تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد .

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی خیابانی

عکس های استفاده شده از خانم مهسا کیوانپور

منبع: اختصاصی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *