ثبت نام

پیش فروش آلبوم «فروغ» علیرضا قربانی آغاز شد

آلبوم موسیقی «فروغ
ب

پیش فروش آلبوم «فروغ» علیرضا قربانی آغاز شد

پارس نوا: پیش فروش آلبوم موسیقی «فروغ» جدیدترین اثر با صدای «علیرضا قربانی» خواننده مطرح موسیقی ایرانی، از طریق سایت «بیپ تونز» آغاز شد.

آلبوم موسیقی «فروغ» که به همت شرکت «آهنگ اشتیاق» و پخش دیجیتالی آن از طریق بیپ تونز در دسترس قرار میگیرد، مشتمل بر ۱۰ قطعه به نام های «عاشقانه»، «میخانه درافتاده»، «مستانه می گریزی»، «اشک»، «شهره شهر»، «خرقه رقصان»، «جام صبوحی»، «سجده عقل»، «تا بیکران» و «فروغ» می باشد که بر سروده هایی از شاعران معاصر و کهن «مولانا»، «مسعود کلانتری»، «علیرضا کلیایی» و «فروغ فرخزاد»، ساخته و پرداخته شده است.

در این اثر، «بهنام ابوالقاسم» به عنوان نوازنده پیانو، «پدرام فریوسفی»، «میثم مروستی»، «نیلوفر محبی»، «محسن عبادی»، «پانیذ فریوسفی»، «آتنا اشتیاقی»، «میلاد محمدی» نوازنده تار و شورانگیز و «رضا فرهادی» نوازندگان ارکستر زهی بوده‌اند. همچنین سازهای کوبه‌ای متنوعی در اجرای قطعات این مجموعه استفاده شده و «زکریا یوسفی»، «بهتاش ابوالقاسم» و «درشن آنند» نوازندگان آن بوده‌اند. «سامان صمیمی» نیز آهنگسازی بخش نوازندگی کمانچه، سه‌تار و ویولن را انجام داده است.

«علیرضا قربانی» از خوانندگان پرطرفدار موسیقی سنتی به شمار می‌رود و از نگاه بسیاری جزو معدود خوانندگان مطرح موسیقی سنتی است که وفاداری خود را به آن حفظ کرده و به خاطر تقاضای بازار به سمت موسیقی پاپ نرفته. ناگفته نماند که چندی پیش تک‌آهنگ «فروغ» به آهنگسازیِ «سامان صمیمی» را به همراه کلیپی تاثیرگذار مشاهده کردیم. این آهنگ دهمین و آخرین آهنگ این مجموعه به شمار می‌رود. اولین آهنگ نیز با نام «عاشقانه» بر روی یکی از سروده‌های «فروغ فرخزاد» ساخته شده است.

«علیرضا قربانی» حساسیت خاصی روی انتخاب شعر و هنرمندانی که با آنها همکاری می‌کند، دارد. سلیقه موسیقایی و شعری او را می‌توان یک سلیقه سنگین و معنادار نامگذاری کرد. به همین خاطر انتظار داریم با یک آلبوم که درنگی است برای اندیشیدن، مواجه باشیم.

شایان ذکر است که علاقمندان می توانند جهت پیش خرید آلبوم «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی»، به سایت «بیپ تونز beeptunes.com» مراجعه نموده و این اثر را بصورت قانونی و آنلاین خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *