ثبت نام

ناگفته در ساری شنیدنی شد

p7
ب

p14کنسرت «ناگفته ها» ناظری ها در ساری

گزارش متنی و تصویری «پارس نوا» از کنسرت «ناگفته ها» شهرام ناظری و حافظ ناظری در ساری

پـارس نـوا: حافظ ناظری فرزند شوالیه آواز ایران که چندی است به ایران بازگشته در کنار حضور پرحاشیه اش تور کنسرت های خود را با همراهی شهرام ناظری اغاز کرده است.

ساری پس از کنسرت موفق رشت ایستگاه بعدی این تور کنسرت های زمستانی شد که با استقبال چشمگیری از سوی مردم هنردوست این شهر همراه شده بود.

شهرام ناظری در هر بخش از این کنسرت به توضیحی در باب ترکیب بندی ارکستر و فضای قطعات می پرداخت و از استقبال مردم که مایه دلگرمی هنرمندان می شود تشکر کرد.

حافظ ناظری قبل از بخش پایانی بعد از خوش آمدگویی به حاضرین با اشاره به زندگی در خارج از ایران خود از حضورش در اتمسفر موسیقی کشور ابراز خوشحالی کرد. حافظ ناظری در ادامه توضیح داد: تازگی و ابده های تازه از رکن هایی است که باید در هر هنری دیده شود و ما در البوم «ناگفته ها» سعی در ایجاد یک فضای جدید و تازه داشته ایم.

شهرام ناظری نیز در توضیح حرف های پسرش گفت: البته این تازگی و ایده پردازی باید در یک چارچوب مشخص شکل گیرد و بر اصول و اساس پایدار باشد تا به ماندگاری دست یابد.

باید اشاره کرد در تمام زمان کنسرت, حافظ ناظری با تمام تمرکز توجهش به اعضای ارکستر بوده.

حافظ ناظری برخلاف سایر هنرمندان کلاسیک و سنتی کشور در انتهای برنامه به جمع مخاطبین آثار خود رفت و به امضای آلبوم های خریداری شده و عکس یادگاری با حاضرین پرداخت.

با توجه به این موضوع که این کنسرت در یک سالن ورزشی به روی صحنه می رفت از صدابرداری خوبی برخوردار بود ولی شاهد نورپردازی و طراحی صحنه مناسبی در این کنسرت زمستانه نبودیم.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای مها» به مدیریت عرفان پرقوه و به مدیریت اجرایی پیمان اسفندیاری به روی صحنه رفت.

عکاس: مهدی کیهانی

منبع: اختصاصی پارس نوا

 p2 p3 p4 p5 p6 p7 p8 p9 p10 p11 p12 p13 p14 p15 p16 p1

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *