ثبت نام

مصاحبه اختصاصی با نیما شمشادی به بهانه ترانه های گمشده : شب بی کسی

Nima Sh – 94 (1)
ب

مصاحبه اختصاصی با نیما شمشادی به بهانه ترانه های گمشده : شب بی کسی

گزارشی از اوّلین کنسرت نیما شمشادیNima Sh - 94 (1)

پارس نوا: در این بخش از ترانه های گمشده، سراغ خواننده ای رفتیم که شاید چهره شناخته شده ای نباشد ولی در میان این همه خواننده که آثار بی کیفیت ارائه می دهند، آثار قابل تأملی دارد.؛ «نیما شمشادی» خواننده جوان موسیقی پاپ. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن معرفی یکی از ترانه های نیما شمشادی با ایشان مصاحبه ای هم انجام دهیم.

گمشده ۸: نیما شمشادی – شب بی کسی

بدون هیچ توضیحی پیشنهاد می کنیم این ترانه را بشنوید و توضیحات این اثر را در متن مصاحبه دنبال کنید.

دانلود آهنگ شب بی کسی با صدای نیما شمشادی

• مصاحبه اختصاصی پارس نوا با نیما شمشادی

• در ابتدا کمی در مورد ترانه “شب بی کسی” توضیح بدهید.
این ترانه از ترانه های آلبوم اولم که سال ۸۹ ضبط و تهیه شد و سال ۹۰ طی یکی از تراکهای آلبوم تن پوش به گوش مخاطبین رسید. خدا رو شکر این کار خیلی مورد استقبال مردم عزیز و عزیزان در رادیو تلویزیون قرار گرفت. اگه بخوام عوامل تولید کننده این ترانه رو با جزئیات بگم، باید گفت:
ترانه: پیمان باقرپناه – تنظیم: حامد صبوری – گیتار کلاسیک: حامد حمیدی – کمانچه: محمد انشایی – گیتار باس: آیدین شعبانی – ضبط ، میکس و مستر: علی مولایی – آهنگ این کار هم از خودم بود.

• در فضای غمگین موسیقی، این ترانه توانایی هیت شدن را داشت، چرا این چنین نشد؟
متاسفانه به دلیل مشکلات زیاد در عرضه این اثر و آلبوم تن پوش، خودم به شخصه همیشه از این مشکل رنج بردم. ولی خدا رو شکر بعد از ورود من به تلویزیون یک مقدار این کمبودها جبران شد و تونستم یک مقدار بهتر آثارم رو عرضه کنم.

• کمی از شب بی کسی فاصله بگیریم؛ در مورد خودتان بگویید.
بنده متولد اردیبهشت ۱۳۶۷ در شهر رشت هستم. در دوران ابتدایی قرائت قرآن مجید را شروع کردم و بعد از آن در گروه های سرود و تواشیح مدرسه همیشه به عنوان تک خوان حضور داشتم. تا اینکه کم کم و با تشویق اطرافیانم به موسیقی رو آوردم.

• کمی در مورد آثار گذشته تان توضیح دهید.
همون طور که گفتم اوّلین آلبوم من با نام تن پوش در سال ۹۰ به بازار اومد.بعد از اون در تیتراژ ویژه برنامه عید نوروز در مرکز گیلان خوندم و یکی دو تیتراژ دیگه.

• با اینکه به قول معروف چهره شناخته شده ای نیستید ولی در صداوسیما مخصوصاً مرکز گیلان زیاد دیده می شوید؛ چه دلیلی دارد؟
به دلیل اینکه بنده گیلانی هستم و در رشت سکونت دارم و به دلیل درخواست های دوستان در تلویزیون مرکز گیلان، بنده با افتخار، بیشتر در شبکه باران دیده میشم. این رو هم باید بگم که آلبوم تن پوش باعث شناخته شدن من در صداوسیمای مرکز گیلان شد و بعد از اون با اجرای برنامه در شبکه ۱ بیشتر شناخته شدم و در بقیه شبکه ها هم رفتم.

• آلبوم جدیدتان به کجا رسید؟
آلبوم جدیدی با نام «یه دنیا عشق» دو سال پیش با همکاری تهیه کننده ای ساخته شد ولی به علت بدقولی های مکرر، این آلبوم پخش نشد و ما مجبور به عرضه چند تراک از این آلبوم شدیم. هم اکنون چند قطعه از آلبوم شنیده نشده که من قصد دارم این آهنگها را تک تک روانه بازار کنم.

• اجرای زنده هم داشته اید؟
بعد از سالها تونستم یک گروه خیلی خوب و حرفه ای رو جمع کنم و خدا رو شکر اولین کنسرتم رو در بیست و هفت آذر ۹۴ در سالن یادگار امام شهر رشت برگزار کردم که بسیار عالی برگزار شد و مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفت. بی صبرانه در تلاش هستیم که با جذب اسپانسرهای معتبر با تبلیغات بیشتر و سرمایه کافی در شهرهای خوب کشور مخصوصا تهران برنامه اجرا کنیم.

• آینده خودتان را چگونه می بینید؟
من سالهاست که زحمت کشیدم و سعی کردم با تمام کاستیهای مالی بهترین آثار رو تولید کنم و به گوش مردم نازنین که لایق بهترینها هستند برسونم. هدف من رسیدن به بالاترین درجه موسیقی کشور و اجرا در کل کشور و کشورهای خارجی هستش که انشاالله با کمک خدا و اینکه اگر سرمایه گذار و تهیه کننده خوب و حرفه ای با بنده وارد همکاری بشه اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

• و حرف آخر …
در آخر متشکرم از خدای بزرگ، پدر، مادر عزیز و همسر نازنینم و شما که این مصاحبه رو ترتیب دادید و حامد صیوری دوست عزیزم تنظیم کننده ای که از ابتدا همراه من بوده و خیلی برام زحمت کشیده. ضمنا دوستان می تونن از طریق اینستاگرامم با من در ارتباط باشن: @nimashemshadi

• گزارشی از اوّلین کنسرت نیما شمشادی

همان طور که در مصاحبه گفته شد، نیما شمشادی در آذر ماه سال جاری، اوّلین اجرای زنده خود را در شهر رشت برگزار کرد. در این کنسرت، حامد صبوری؛ تنظیم کننده آثار نیما شمشادی، به عنوان رهبر ارکستر حضور داشته است.

Nima Sh - 94 (2)

Nima Sh - 94 (4)

Nima Sh - 94 (3)

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم گزارش: فرشاد ماهرانی

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *