ثبت نام

محمد دستمزدی در زادگاهش روی صحنه می‌رود

mohammad-dastmozdi—tanpoosh
ب

mohammad-dastmozdi---tanpooshمحمد دستمزدی در زادگاهش روی صحنه می‌رود

پـارس نوا: کنسرت «محمد دستمزدی» خواننده خوش‌صدای سبزواری به همراه گروه «نوازر» در تاریخ ۸ و ۹ بهمن‎ماه در تالار کاشفی سبزوار برگزار می‎­­­­­­­­­­شود.

خواننده تیتراژ سریال «خوب، بد، زشت» که ۴۵ اثر با صدای او در آرشیو صداوسیما موجود است، برای اولین بار در شهر زادگاهش روی صحنه خواهد و قطعاتی از آلبوم “جان منست او”، تصنیف” گل مایی”و چند قطعه محلی خراسانی را به اجرا درمی‌آورد که رضا لمعانی تنظیم قطعات ارکستر را بر عهده دارد.

رضا لمعانی (گیتار)، حامد طاهری(گیتار بیس)، فاروغ آزادیان(تار و سه‌تار)، مصطفی جوهریان (ویولن و کمانچه)، فرزاد قماشچی (درامز)، مهران مریخ (کیبورد)، مجتبی اسدپور (کیبورد) و زانیار حسامی (سازهای ضربی و دیوان)  اعضای ارکستر  این خواننده را تشکیل می­دهند.

طبق اعلام علی خوشنظر، مدیر برنامه‌های این خواننده بلیت‌فروشی کنسرت سبزوار از روز شنبه آغاز گردیده و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه فروش www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

محمد دستمزدی- نوازر که سال گذشته تیتراژ برنامه «لباس ایرانی» را تحت عنوان «تن پوش» خوانده بود، این قطعه را به بهانه کنسرتش با تنظیم مجدد منتشر کرد. احمد نفری ترانه‌سرا و مجید رضا زاده آهنگسازی و تنظیم آن را بر عهده دارد که در ادامه می­توانید این قطعه را بشنوید و دانلود کنید.

منبع: پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *