ثبت نام

علیرضا قربانی: انگیزه‌ام برای اجرا در مشهد از قبل بیشتر شد

۱۴۱۲۸۹۵۱۲۲۲۹۵_isna-14
ب

1412895122295_isna-14علیرضا قربانی: انگیزه‌ام برای اجرا در مشهد از قبل بیشتر شد

گراموزیک : علیرضا قربانی در پی لغو اجرای موسیقی‌اش در دانشگاه گلبهار گفت: انگیزه من برای اجرا در اینجا به مراتب بیش از قبل شده و برای اجرا در مشهد بیشتر تلاش خواهیم کرد.

به گزارش «گراموزیک» این خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار هنری ایسنا- منطقه خراسان، درباره علت لغو کنسرتش که دادستانی چناران آن را اعلام کرد، اظهار کرد: این سوال را باید از کسانی که گفتند اجرای این کنسرت مغایر با فرهنگ عمومی مردم است بپرسید. دلایلی که به ما ارائه دادند از نظر من پایه‌ای ندارد.

قربانی اظهار کرد: چگونه می‌‎توانند مرزبندی کنند که انسان‌هایی متدین هستند یا مخالف؟ و چگونه تشخیص می‌دهند که این کنسرت مغایر با فرهنگ عمومی است؟

وی خاطرنشان کرد: مردم در اینجا بسیار شریف، محترم و صبورند؛ مردم سرمایه اصلی این مرز و بوم هستند و من بابت پشتیبانی‌هایشان از آنان تشکر می‌کنم مردم درک می‌کنند که در پی لغو اینگونه اجراها چه فشاری بر هنرمندان‌شان وارد می‌شود.

این خواننده موسیقی سنتی‌ افزود: ما در حال حرکت از هتل به سمت اجرای کنسرت بودیم که به ما گفته شد کنسرت لغو شده است، من از تعداد قابل توجه‌ مردم که قصد شرکت در کنسرت را داشتند عذرخواهی می‌کنم.

وی عنوان کرد: مردم به منظور شرکت در اینگونه اجراها علاوه بر اینکه از پیش هزینه می‌کنند، برنامه‌ریزی انجام می‌دهند و کارهایشان را هماهنگ می‌کنند تا در یک اجرای هنری شرکت کنند، اما این اقدامات خود به خود باعث صدمه روحی، برآورده نشدن انتظارات مردم و دلزدگی می‌شود.

قربانی اظهار کرد: باید برای کسانی که با محتوای فرهنگی و هنری آشنا نیستند مسیر سالم را نشان داد ما با حفظ احترام به علاقه‌مندان و تمام مردم این شهر اجراهای دیگری را در مشهد خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از این اتفاقات انگیزه‌ای برای اجرای دوباره در خراسان را دارید، اظهار کرد: قطعا انگیزه دارم و پیگیر خواهم بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *