ثبت نام

عصبانیت “زانیار” از لغو کنسرت گرگان!

photo_2016-09-26_15-16-10
ب

photo_2016-09-26_14-59-07پارس نوا: پس از خبر لغو کنسرت شهر گرگان “زانیار خسروی” مخاطبان این خواننده امروزی واکنش های متعددی بر علیه این خبر دادند. البته حاشیه های این برنامه زمانی دوچندان شد که معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان درمصاحبه ی روز خودبا “باشگاه خبرنگاران جوان” اعلام کرد که دلایل لغو این برنامه عدم استقبال مردم شهر گرگان بوده است ، که این خبر کمی غیر منطقی بنظر می رسد !
چرا که استقبال نکردن بیشتر می تواند شبیه یک بهانه باشد حالا هرچقدر هم که برگزاری کنسرت در هر نقطه ریسک باشد. خبر لغو این کنسرت آنقدری خبرساز شده که برخی از شبکه های ماهواره ای هم در موردش صحبت کرده اند. اما واکنش شخص” زانیار” نسبت به این خبرهم خودش نقش بسزایی در رسانه ها داشت. وی در صفحه شخصی اش نوشت:

” آقاى معاون هنرى اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان، جناب آقاى قندهارى که اعلام کردین کنسرت من به دلیل عدم استقبال کنسل شده، آیا این کار شما نشر اکاذیب نیست؟
با توجه به مصاحبه اى که کردین و با در نظر داشتن جایگاه دولتى شما، شاید خیلیها این حرف کذب شما رو باور کنن و در نتیجه اعتبار هنرى بنده لطمه ببینه. مطمئن باشید که این حرکت شما از طریق مراجع قانونى پیگیرى خواهد شد.”
در ادامه باید دید که سرنوشت این اجرا چه می شود. آیا برگزاری اش بصورت کلی لغو میشود یا به تعویق خواهد افتاد که با این وضعیت احتمال اینکه برگزاری آن به پس از ایام محرم و صفر موکول شود دور از انتطار نیست.

نویسنده: امیر زاهدیان فرد

منبع: اختصاصی رسانه پارس نوا

 

dbfbfbf

دیدگاه ها

  • XaniR-Sirvan سپتامبر 27, 2016 :: 22:47
    0 0

    Salam kheili khoooOb bod mamnoOn Az EtelaE ReSani

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *