ثبت نام

شب پرانرژی برج میلاد با بهنام صفوی

behnam safavi-borg milad-gramusic (4)
ب
behnam safavi-borg milad-gramusic (19)
کنسرت بهنام صفوی

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «بهنام صفوی» در تهران

گراموزیک: تیتر تمامی رسانه ها خبر از آمدن صدایی شبیه به صدای «رضا صادقی» می داد, خیلی از اهالی رسانه دلیل همکاری سیروان خسروی با این خواننده ی جوان که فرکانس صدایی نزدیک به رضا صادقی دارد را کش مکش های بین سیروان و رضا صادقی می دانشتند. ولی با وجود تمامی این جبهه گیری ها و حاشیه سازی ها «عشق من باش» بیشتر از یک آلبوم اول دیده شد و بزودی نام «بهنام صفوی» به روی زبان ها افتاد.

بهنام صفوی در یک مدار کاری و با کمترین حاشیه فعالیت خود را ادامه داد و توانست یک آلبوم موفق دیگر و کنسرت های زیادی در سراسر ایران را از خود به نمایش بگذارد. ولی در ماه های اخیر  خبر هایی از بیماری این خواننده دلیلی برای تغییر همه چیز بود! همه چیز از یک متن در اینستاگرام بهنام صفوی آغاز شد, چند روز بعد خبر آمد بهنام تومور مغزی دارد و سپس جراحی و در نهایت عمل موفقیت آمیز و اینبار سیکل خبر های بد پایان خوشی داشت و کنسرت شب پیش این خواننده مهر تاییدی بر حال خوب اوست.

بهنام صفوی با همراهی ارکستر جدید خود منتخبی از قطعات محبوب و خاطره ساز خود همچون آرامش, حیف, چقدر خوب, تمنا, فوق العاده, بگو آره, عشق من باش, در همین حوالی و … را به روی صحنه برد و چند قطعه را بصورت آنپلاگد اجرا شد.

همخوانی و همراهی حاضرین در بعضی از قطعات این کنسرت کم نظیر بوده که صفوی با توجه به شرایط وضعیت جسمانی خود با حرکات اکتیو انرژی حاضرین را چند برابر می کرد.

با توجه به دوره ی بیماری این خواننده اجرای مسلط و پر انرژی بهنام صفوی از نکات جالب این کنسرت به شمار می رفت که صفوی در لحظات مختلف با تشکر و سپاسگذاری از خداوند به واسطه ی فرصتی دوباره ای که در اختیار او قرار داده تا در کنار مخاطبینش باشد به حال خوب این روزهای خود اشاره نمود.

سیروان خسروی, زانیار خسروی, احسان علیخانی, بابک جهانبخش, علیرضا نیک بخت واحدی, افشین یداللهی و سید کمال هاشم زاده از جمله مهمان های حاضر در این کنسرت بودند که توسط صفوی به حضار معرفی و مورد تشویق قرار گرفتند.

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده طی یک سانس در سالن همایشات برج میلاد به روی صحنه رفت. پایگاه گراموزیک ضمن تبریک به «بهنام صفوی» به دلیل مبارزه با این بیماری سخت از روابط عمومی موسسه اکسیر نوین جناب «پوریا مطلبی» به واسطه همکاری بسیار مناسبشان کمال تشکر را دارد.

تهیه و تنظیم گزارش: مهدی کیهانی

در ادامه از نگاه لنز «آرش صمدزاده» به تماشای این کنسرت بنشینید.

behnam safavi-borg milad-gramusic (1) behnam safavi-borg milad-gramusic (2) behnam safavi-borg milad-gramusic (3) behnam safavi-borg milad-gramusic (4) behnam safavi-borg milad-gramusic (5) behnam safavi-borg milad-gramusic (6) behnam safavi-borg milad-gramusic (7) behnam safavi-borg milad-gramusic (8) behnam safavi-borg milad-gramusic (9) behnam safavi-borg milad-gramusic (10) behnam safavi-borg milad-gramusic (11) behnam safavi-borg milad-gramusic (12) behnam safavi-borg milad-gramusic (13) behnam safavi-borg milad-gramusic (14) behnam safavi-borg milad-gramusic (15) behnam safavi-borg milad-gramusic (16) behnam safavi-borg milad-gramusic (17) behnam safavi-borg milad-gramusic (18) behnam safavi-borg milad-gramusic (19) behnam safavi-borg milad-gramusic (20) behnam safavi-borg milad-gramusic (21) behnam safavi-borg milad-gramusic (22) behnam safavi-borg milad-gramusic (23) behnam safavi-borg milad-gramusic (24) behnam safavi-borg milad-gramusic (25) behnam safavi-borg milad-gramusic (26) behnam safavi-borg milad-gramusic (27) behnam safavi-borg milad-gramusic (28) behnam safavi-borg milad-gramusic (29) behnam safavi-borg milad-gramusic (30) behnam safavi-borg milad-gramusic (31) behnam safavi-borg milad-gramusic (32) behnam safavi-borg milad-gramusic (33) behnam safavi-borg milad-gramusic

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *