ثبت نام

شبی به یاد ماندنی با علی لهراسبی در اصفهان

ali lohrasbi-esfehan-parsnava (4)
ب

ali lohrasbi-esfehan-parsnava (17)شبی به یاد ماندنی با علی لهراسبی در اصفهان

گزارش متنی و تصویری «پارس نوا» از کنسرت علی لهراسبی در اصفهان

پـارس نـوا: «علی لهراسبی» خواننده آلبوم «ربات» در هفدهم دی ماه سال جاری، در سالن سینما سپاهان اصفهان و در یک سانس به اجرای منتخبی از آثار خود پرداخت.

لهراسبی با اجرای ترانه “ریمیکس بی راهه ها” به روی صحنه آمد و به ترتیب ترانه های «دلهره، میکس شیدایی و دلنوازان، بازم دوباره، رهایی، شرشر بارون، تنها که میشی، طاقت ندارم، بنویس، قلبم، دوستم نداری، هر شب، حس غریب، من به تو حق میدم، تب گریه، چشمامو میبندم، کوه و فاصله ها» را اجرا کرد. در حالی که وقت اجرا تمام شده بود، به درخواست فراوان مردم ترانه “حرفای ناگفته” هم اجرا شد.

در اواسط اجرا، علی لهراسبی برای استراحت به بک استیج رفت و از گروه خواست تا با اجرای آهنگ های بی کلام برنامه را ادامه دهند؛ در این هنگام ترانه های “گل گلدون من” و “همزبونم باش” اجرا شدند که مردم به شدّت با آن ها همخوانی داشتند. همچنین نوبت به اجرای ترانه های ساخته شده مرحوم مرتضی پاشایی که می رسید، لهراسبی از مردم می خواست او را تشویق کنند.

از حواشی جالب این اجرا، حضور “مهدی شیری” (بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس) و “محمّد ناهیدی” (آهنگساز و تنظیم کننده) در این برنامه بود.

در این برنامه بهروز میرزایی(گیتار اسپانیش)، سینا ذکایی(فلوت)، عباس دلیری(ترومپت)، مجید ترکاشوند(ساکسیفون)، مجید زاهد(درامز)، امین غیاثی(پرکاشن)، سیاوش مطلبی(گیتار الکتریک)، حمید یزدانفر(گیتار باس) و فرید یزدانفر(کیبورد و رهبر) لهراسبی را همراهی می کردند.

گفتنی است، این برنامه به همت مؤسسه “مکتوب نخست سپاهان” برگزار شد.

تهیه و تنظیم گزارش: فرشاد ماهرانی

در ادامه از نگاه لنز «عسل ربانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

ali lohrasbi-esfehan-parsnava ali lohrasbi-esfehan-parsnava (1) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (2) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (3) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (4) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (5) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (6) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (7) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (8) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (9) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (10) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (11) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (12) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (13) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (14) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (15) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (16) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (17) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (18) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (19) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (20) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (21) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (22) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (23) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (24) ali lohrasbi-esfehan-parsnava (25)

دیدگاه ها

  • nazi ژانویه 13, 2016 :: 11:12
    0 0

    ممنون..عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *