ثبت نام

زانیار باری دیگر تهران را هیجان زده کرد

۲
ب
14
کنسرت زانیار خسروی

زانیار یک بار دیگر سالن را به وجد آورد

گزارش متنی و تصویری از کنسرت زانیار خسروی در تهران

گراموزیک: زانیار مانند برادرش سیروان خسروی به چهره‌ای معتبر و محبوب در موسیقی پاپ کشورمان تبدیل شده و سطح انتظار طرفدارانش را بالا برده است. آخرین بار زمستان گذشته بود که زانیار در تهران به روی صحنه رفت و بعد از گذشت چند ماه، هفته‌ی اول خرداد ماه نوبت او بود که کنسرتش را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کند. کنسرتی که با اجراهای قبلی زانیار تفاوت چندانی نداشت، اما باز هم روی صحنه مسلط و پرانرژی ظاهر شد و رضایت حاضران را جلب کرد.

گروه موسیقی زانیار شامل محمدرضا رهنما، امید فرهودنیا، شروین شهبازی، محسن کامران جم و امین راد یک بار دیگر دور هم جمع شده بودند و مهمانان ویژه‌ای هم مانند سیروان خسروی، امیر یگانه، مجید فرهبد، مهدی میرزا باقریان و… هم در سالن حضور داشتند. کنسرت پس از حضور نوازندگان روی صحنه و اجرای قطعه‌ی « فکر بکر» شروع شد. بعد از کمی خوش و بش با حاضران در سالن، نوبت به آهنگ «تو نباشی» رسید. «چشم‌های رویایی» که تابستان سال قبل منتشر شده، قطعه‌ی بعدی کنسرت بود. اجرای خوب و مسلط زانیار و بند موسیقی باعث شد که ذره‌ای از انرژی مردم هم هدر نرود.  «حس کمیاب» که آهنگی احساسی است، سالن را کمی آرام کرد و بلافاصله «دستی دستی» با اجرایی متفاوت از نسخه‌ی استودیویی، دوباره حاضرین را به وجد آورد و جنب و جوش را به سالن بازگرداند.

از دیگر اجرهای قابل ذکر کنسرت، می‌توان به «امید دارم هنوز» اشاره کرد که تنظیم آن نسبت به نسخه‌ی آلبوم تفاوت داشت و گیتار الکتریک جای ساکسیفون را در نواختن ملودی اصلی گرفته بود. یک تغییر مثبت و حتی بهتر از نسخه‌ی اصلی که نقش پررنگ نوازندگی ماهرانه‌ی محسن کامران جم را در آن نمی‌شد نادیده گرفت.

بعد از آهنگ «امید دارم هنوز» نوبت رسید به «هی تو» ، «طفره نرو» و «تو اگه بخوای».  بعد از اجرای این قطعه‌‌ها زانیار و گروهش برای چند دقیقه در کنسرت آنتراکت دادن و بعد از برگشت به روی صحنه، کار خود را با مجددا با آهنگ «ریسک» شروع کردند. آن هم در شرایطی که با پوشیدن لباس رسمی، ظاهر خود را حسابی تغییر داده بودند.  هم‌چنین هم‌زمان با این اجرا، ویویو کلیپ آهنگ هم که توسط مجید فرهبد کارگردانی شده ، برای اولین در سالن به نمایش درآمد. «بدون تو»، «هیپنوتیزم»، «دو راهی» و «زود گذشت» هم دیگر قطعات اجرا شده در پارت دوم کنسرت بودند.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور در نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

همچنین این پایگاه از جناب «میلاد حسینی» روابط عمومی این موسسه بابت همکاری های بسیار مناسبشان در جهت تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد.

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی

در ادامه از نگاه لنز«محمدحسین موسوی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

دیدگاه ها

  • mahsa ژوئن 8, 2015 :: 17:50
    0 0

    خیلی مسخره می خونه.
    داداشش بهتر می خونه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *