ثبت نام

رونمایی از چهار آلبوم فولکلوریک مازندرانی در ساری+ویدئو

p23
ب

رونمایی از چهار آلبوم فولکلوریک مازندرانی در ساری

پارس نوا: در شامگاه ۲۶ بهمن ماه سال جاری مراسم رونمایی از چهار آلبوم موسیقی مازندران با حضور چهره های شاخص هنری و جمعی از هنردوستان در سالن سلمان هراتی ساری برگزار شد.

انتشار بیش از ۱۱۵ اثر شنیداری

در شروع این مراسم «محمد غلامی» مدیر موسسه فرهنگی هنری نسیم مهرآوا به روی صحنه رفت و ضمن خوشامدگویی به حاضرین از تولید و انتشار چهار اثر موسیقیایی به همت این موسسه خبر داد و خاطرنشان کرد موسسه نسیم مهرآوا تا به امروز بیش از ۱۱۵ اثر شنیداری را منتشر کرده که بیشتر این آثار در فضای فولکلور مازندرانی بوده است.

حضور شماست که ارزشمند است

در این مراسم که چهار آلبوم طالبا، منظومه های روایی تبری-حماسی، جاودانه های موسیقی مازندران (۲) و کرمانشو رونمایی شد در قسمتی از برنامه ابولحسن خوشرو به اجرای بخشی از آلبوم طالبا پرداخت. خوشرو در انتهای اجرای زنده خود رو به حاضرین گفت، امروز این حضور شما و استقبال شماست که برای ما ارزشمند است.

ما واقعا تنهاییم

در ادامه برنامه کیوس گوران شاعر برجسته مازندرانی به روی صحنه رفت و بعد از اجرای قطعه شعری از خود رو به حاضرین گفت ما واقعا تنها هستیم. گاها مردم هنردوست برای گرفتن عکس یادگاری دورمان جمع می شوند ولی امروز با برای رساندن صدایمان به گوش شما مردم کار سختی در پیش داریم.

در ادامه برنامه ضمن رونمایی از ۴ آلبوم از عوامل و مولفین آثار از سوی مدیریت ارشاد ساری و چهره های شاخص حاضر در برنامه تقدیر شد و قسمتی از آثار تولیدی برای حاضرین در سالن پخش شد.

در بخش انتهایی این مراسم محمدرضا اسحاقی به روی صحنه رفت و قسمتی از آلبوم منظومه های روایی تبری-حماسی برای حاضرین اجرا نمود.

در بخش انتهایی حاضرین با هنرمندان مورد علاقه خود عکس یادگاری گرفتند.

عکس از مهدی کیهانی

ویدئو قسمتی از اجرای ابولحسن خوشرو

ویدئو قسمتی از اجرای محمدرضا اسحاقی
عکس های این مراسم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *