ثبت نام

به همت اکسیر نوین «بهنام صفوی» به صحنه باز می گردد

۱۹۵۱۸۶_۶۰۴
ب
safavi
بهنام صفوی و محمدرضا خانزاده

بهنام صفوی در برج میلاد می خواند.

گراموزیک: نزدیک به نود روز می شود که تومور مغزی هنرمند خوش صدای موسیقی پاپ وارد مرحله ی جدیدی شده است که با درمان و جراحی بموقع این تومور در حال کنترل می باشد و به گفته ی نزدیکان این خواننده طول درمان این بیماری شاید تا دو سال آینده به طول بینجامد.

مدت زمانی زیادی از انتشار این اخبار نمی گذرد که صبح امروز خبر کنسرت «بهنام صفوی» حال مخاطبین این خواننده را بسیار خوب کرد. ۱۷ امین روز از ماه نخست پاییز «بهنام صفوی» به همراه ارکستر خود به رهبری «مهدی فردی» در برج میلاد تهران به اجرای برنامه می پردازد.

اجازه دادند برای یک سانس کنسرت برگزار کنم.

بهنام صفوی در موازات انتشار این خبر در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام توضیح داد: خیلی خوشحالم که بعد از این چند مدت پزشک های معالجم برای یک سانس اجازه دادند تا بتونم کنسرت برگزار کنم و در کنار شما دوستان فوق العاده ام باشم. مطمئنم در کنار شما با انرژی خیلی عالی میتوانم کل این کنسرت را اجرا کنم با قدرت بخونم. تشکر می کنم از مسئولین وزارت ارشاد و شهرداری تهران که برای این کنسرت سالن برج میلاد را در اختیارم قرار دادند.

بهنام صفوی بهتر شده!

محمدرضا خانزاده که تهیه کنندگی این کنسرت را بر عهده دارد با اشاره به بهبودی نسبی حال بهنام صفوی اشاره نمود: خدا رو شکر حال بهنام صفوی بهتر شده و دوره ی درمان را آغاز کرده است. دکتر های او بالاخره به ما اجازه ی برگزاری یک کنسرت برای بهنام را دادند، با آرزوی سلامتی برای بهنام صفوی عزیز.

برج میلاد و موسیقی پاپ

خبر کنسرت بهنام صفوی نوید دهنده ی دو خبر خوب بوده. جدا از خبر بسیار دلچسب بهبودی حال بهنام صفوی, اجرای این کنسرت در «برج میلاد» است.

سالن همایشات برج میلاد در سال های اخیر به واسطه ی حواشی زیاد کنسرت های پاپ, اجرای موسیقی زنده این سبک را در این سالن ممنوع کرد ولی اجرای برنامه بهنام صفوی در این سالن شاید بتواند این طلسم را بشکند و باری دیگر شاهد اجرای موسیقی پاپ در سالن برج میلاد باشیم.

گفتنی است کنسرت بهنام صفوی طی یک سانس در سالن همایشات برج میلاد به همت موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده به روی صحنه می رود. همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه ی اکسیر کنسرت اقدام به خرید و رزرو بلیت این کنسرت نمایند.

تهیه و تنظیم: مهدی کیهانی

منبع: اختصاصی گراموزیک

behnaam
کنسرت ۱۷ مهرماه بهنام صفوی در برج میلاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *