ثبت نام

«بابک جهانبخش» کنسرتش را با معجزه آغاز کرد .

۸
ب

5گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از کنسرت «بابک جهانبخش» در نمایشگاه میلاد

بابک جهانبخش قطعه «من و بارون» را به یاد مرتضی پاشایی خواند

گراموزیک : درب های ورود به سالن حدود ساعت یک ربع به ۷:۰۰ باز شدند و تا زمان آغاز کنسرت پرهیجان «مدار بی قراری» برای حاضرین تیزر های تبلیغاتی شرکت «اکسیرنوین» از مانیتورهایی که بر روی استیج قرار گرفته بودند پخش می شدند .

بعد از حضور نوازنده ها «بابک جهانبخش» در حالی که قطعه معجزه را میخواند به روی استیج آمد بعد از خوش آمدگویی به حاضرین به ترتیب قطعات «مدار بی قراری» , «عاشق تر» , «ای دل» , «دیدنی شدی» , «دلتنگی» , «اکسیژن» , «من و بارون» , «ای کاش» , «هنرمند» , «اعتراف» , «یه چیزی میگی» , «برف» و … به روی صحنه برد .

جهانبخش قبل از اجرای قطعه «من و بارون» یادی کرد از مرحوم مرتضی پاشایی و خاطر نشان کرد که اولین و آخرین دیدارشان در کنسرت دبی بود که با هم این قطعه را اجرا کرده بودند.

در این کنسرت نوازنده هایی همچون ; کیبورد «انوشیروان تقوی» , گیتار الکتریک«مسعود همایونی» , ویالون «کسری خدیور» , بوزوکی و گیتار اسپانیش «بهنام حکیم» , گیتار بیس «بابک ریاحی پور» , ساز زخمه ای «مهران اکید» , سرپرست ارکست و نوازنده ساکسیفون «یاشار خسروی» , درامز «ایلیار خسروی» , پرکاشن «مهران فرشباف» به رهبری ارکستر «رضا تاجبخش» , جهانبخش را همراهی کردند .

پی نوشت

«کسری خدیور» با ساز ویالون تک نوازی زیبایی را به نمایش گذاشت که با استقبال بسیار زیاد حاضرین قرار گرفته بود .

از نکات مثبت این کنسرت معرفی نوازنده ها بین اهنگ ها و تکنوازی هر کدام از آنها به روی استیج بود که شور و هیجان خاصی را به حضار میداد و بابک هم در این بین کمی نفس تازه کرد.

موزیک ویدئو هایی به صورت رقص نور طراحی شده بود که متناسب با اهنگ ها بودکه شور ویژه ای به سالن تزریق می کرد .

ار نکات قابل توجه قدم زدن زیاد بابک به روی استیج بود که خودش هم به این موضوع اشاره کرد که بعد کنسرت ۲ کیلو وزن کم خواهم کرد.

جهانبخش خاطر نشان کرد که سعی دارد کمتر حرف بزند و بیشتر اهنگ بخواند و با اینکه اهنگ حسی رو خودش بیشتر دوست دارد در اجرایش تعادل بین اهنگ های حسی و شاد برقرار کند تا مخاطب راضی تر باشد.

شایان به ذکر است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده طی ۴ سانس در سالن میلاد تهران برگزار شده است .

تهیه و تنظیم گزارش : یاشمن مجلل

در ادامه از نگاه لنز «امیرحسین شفقی زاده» به تماشای این برنامه بنشینید .

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *