همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری در نوروز ۹۸ کنسرت مشترکی را با ارکستر‌ سمفونیک پاسیفیک شهر اورنج کانتی کالیفرنیا برگزار می‌کنند.

همایون شجریان در این رابطه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “چهارم فروردین ماه ۹۸ (۲۴ مارس ۲۰۱۹) با ارکستر سمفونیک اورنج کانتی اجرای مشترکی خواهیم داشت.”

ارکستر سمفونیک اورنج کانتی پیش از این در نوروز ۱۳۹۱ نیر گروه شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری را برای اجرا به آمریکا دعوت کرده بود و سهراب پورناظری نیز در آن کنسرت حضور داشت.

سهراب پورناظری و همایون شجریان علاوه‌ بر اجرا در کنسرت مشترک با ارکستر‌ سمفونیک پاسیفیک، تور کنسرت‌های “ایران من” را در شهرهای واشنگتن، سن هوزه و لس‌آنجلس آمریکا اجرا خواهند کرد.

این گروه روز نهم فروردین ماه ۹۸ ( ۲۹ مارس ۲۰۱۹ ) در نشنال سیویک شهر سن هوزه، ۱۶ فروردین ۹۸ (۵ آوریل ۲۰۱۹) در وارنر تیاتر شهر واشنگتن و ۲۵ فروردین ۹۸ (۱۴ آوریل ۲۰۱۹) در مایکروسافت تئاتر شهر لس آنجلس به صحنه می‌رود.

به گفته همایون شجریان، ممکن است در ادامه چند اجرای دیگر هم به لیست کنسرت‌های نوروزی اضافه شود و این گروه با اجراهای بیشتری در آمریکا حضور پیدا کنند.

آلبوم “ایران من” با آهنگسازی سهراب پورناظری و با صدای همایون شجریان ۱۵ شهریورماه  منتشر شد. این آلبوم شامل ۱۱ قطعه با نام‌های “مقدمه قلاب”، “تصنیف قلاب”، “آواز من کجا”، “خوب شد”، “اسفند”، “نوروز خوانی”، “نوروز”، “ابر بهار”، “کمانچه اسفندیار”، “مرگ اسفندیار و “ایران من” است.