ثبت نام

تصادف و اسلحه کشی در حواشی کنسرت ناظری ها

۲
ب

2

اسلحه کشی در کنسرت ناظری ها

گراموزیک: گروه «ناگفته ها» ناظری بامداد امروز ، ۱۸ مهرماه سال ۱۳۹۴ در مسیر بازگشت از قزوین به تهران دچار سانحه تصادف شدند.

نگار حسینی مشاور رسانه‌ای گروه ناظری با تایید خبر تصادف گروه ناظری عنوان کرد: این حادثه در حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز ۱۸ مهر ماه در جاده قزوین کرج در حالی اتفاق افتاد که گروه موسیقی «ناگفته‌ها» پس از اتمام کنسرت در حال بازگشت به تهران بودند و اتومبیل شخصی آقای شهریار نظری نوازنده دف گروه به دلیل وجود مانعی وسط جاده کنترل خود را از دست داده و دچار حادثه شد.
وی افزود: علاوه بر شهریار نظری، پدرام فرد یوسفی نوازنده ویلن و بابک غسالی نوازنده عود و همچنین خود من در این اتومبیل حضور داشتیم و آقای نظری دچار آسیب در ناحیه مچ دست شدند اما خوشبختانه خطری جدی ایشان را تهدید نمی‌کند و سایر اعضای گروه از جمله استاد ناظری و پسرشان حافظ ناظری و پسرشان در سلامت کامل به سر می‌برند.وی در پایان گفت: این کنسرت آخرین کنسرت تور ناگفته ها قبل از از ماه محرم و صفر می باشد و پس از این ایام مجددا این تور از تهران آغاز می‌شود.

تور کنسرت ˝ناگفته˝ اثر حافظ ناظری و با حضور شهرام ناظری در حالی در کرمانشاه برگزار شد که سایت‌های محلی از اسلحه‌کشی در این کنسرت خبر دادند.

به گزارش گراموزیک و به نقل از ایسنا، تور کنسرت “ناگفته” اثر حافظ ناظری و با حضور شهرام ناظری در حالی در کرمانشاه برگزار شد که سایت‌های محلی از اسلحه‌کشی در این کنسرت خبر دادند.

برخی سایت‌های محلی کرمانشاه ۱۷ مهرماه نوشتند، “در کنسرت “ناگفته” در سالن امام خمینی (ره) یکی از افراد وابسته به تیم اجرایی کنسرت به روی نیروهای حراست سالن اسلحه کشیده است و پس از این‌که نیروهای حراست سالن اقدام به دستگیری او می‌کنند، عده‌ای او را از سالن فراری می‌دهند”.

این در حالی است که مشاور رسانه‌ای حافظ ناظری با رد این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: اجرای کرمانشاه در آرامش کامل برگزار و به جشن امضای آلبوم ختم شد و اصلاً این خبرهایی که منتشر شده است، صحت ندارد.

نگار حسینی همچنین اظهار کرد: با شروع ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر، تور “ناگفته” متوقف می‌شود و پس از سوگواری، دوباره در تهران از سر گرفته خواهد شد.

همچنین در خبری دیگر، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اسلحه‌کشی در کنسرت حافظ و شهرام ناظری را کذب دانست.

مجتبی ملکی – دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه – در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در این‌باره گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و این کنسرت در زمان مقرر و بدون هیچ مشکلی در کمال صحت، سلامت و آرامش برگزار شد.

این در حالی است که برخی سایت‌های محلی کرمانشاه ۱۷ مهرماه نوشتند: “در کنسرت “ناگفته” در سالن امام خمینی (ره) یکی از افراد وابسته به تیم اجرایی کنسرت به روی نیروهای حراست سالن اسلحه کشیده است و پس از این‌که نیروهای حراست سالن اقدام به دستگیری او می‌کنند، عده‌ای او را از سالن فراری می‌دهند”.

حافظ ناظری کنسرت کرمانشاه را در راستای تور شهرستان‌های “ناگفته” برگزار کرده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *