ثبت نام

اجرای گروه موسیقی آلمانی در تهران

شیلر
ب

طی سه شب در تهران;
گروه شیلر در تهران به روی صحنه می رود.

پارس نوا:گروه موسیقی شیلر که در آذرماه سال جاری نخستین اجرای خود را در ایران به روی صحنه برد به واسطه استقبال زیاد مخاطبین در اسفند ماه طی سه شب در تهران به اجرای برنامه می پردازد.
کنسرت گروه موسیقی شیلر به سرپرستی «کریستوفر ون دیلن» ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه سال جاری از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار بزرگ وزارت کشور به تهیه‌کنندگی پایگاه خبری «ریتم نو» برگزار می‌شود.
مهدی کاشی و مصطفی کبیری مدیران برگزاری این کنسرت، دلیل تمدید اجرای گروه موسیقی الکترونیک شیلر را تقاضای بالای مخاطبان عنوان کردند و به همین خاطر تصمیم گرفتند کنسرت یکی از موزیسین‌های جهانی که برنامه‌ریزی اجرایش در اسفندماه را انجام داده بودند، به تاریخ دیگری موکول و اجرای گروه شیلر را تمدید کنند.
کنسرت گروه شیلر همانند اجرای قبلی به‌صورت بی‌کلام روی صحنه خواهد رفت و «کریستوفر ون دیلن» برای اجرای مجددش در تهران برنامه‌ریزی ویژه‌ای را انجام داده است و با اجرای چند قطعه جدید با مخاطبان ایرانی خود دیدار می‌کند.
از نکات قابل‌توجه این اجرا، می‌توان به نورپردازی و صدابرداری در حد کنسرت‌های بین‌المللی اشاره کرد که توسط تکنسین‌های نور و صدای گروه شیلر صورت می‌پذیرد تا مخاطبان شاهد کنسرتی با استانداردهای بین‌المللی در تهران باشند.
گفتنی است؛ کنسرت گروه آلمانی شیلر ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۶ در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه اینترنتی  تیکت مراجعه نمایند.

منبع :
پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *