ثبت نام

حضور «دیوانه وار» حمید عسکری به روی صحنه

Hamid askari-Parsnava (18)
ب

Hamid askari-Parsnava (23)حمید عسکری با “دیوونه وار” بروی صحنه آمد

پارس نوا: حمید عسکری که در ماه گذشته به دلیل انتشار آلبوم «دیوونه وار» و هم چنین تولد نخستین فرزندش در تیتر اخبار رسانه ها قرار گرفته بود ،اولین کنسرت خود بعد از انتشار آلبوم را در تهران بروی صحنه برد.

این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری سلفا در دو سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

همان طور که پیش بینی می شد حمید عسکری با یکی از قطعات جدید  به استقبال مخاطبان خود رفت . ترک “دیوونه وار ” ترک آغازین این اجرا بود . در ادامه قطعه “خیلی دوست دارم ” به همسرش که در سالن حضور داشت تقدیم شد ،شایان ذکر است که این ترک در آلبوم خوشبختی هم به همسرش هدیه داده شده بود .

عسکری که سابقه زیادی در برگزاری کنسرت در ایران و هم چنین خارج از ایران را دارد به نظر می رسد رفته رفته از آن انرژی و هیجانی که در اجراهایش دیده می شد کاسته می شود و این رو می شد حتی از حرکات روی استیجش مشاهده کرد.

حمید عسکری در ادامه عنوان کرد که در اجراهای دیگر شهرها که تاریخ آن ۵ روز پس از انتشار آلبوم جدید بود حضار تمام ترک های جدید را همخوانی می کردند و از شما انتظار بیشتری دارم. عسکری هم چنین پس از در خواست مخاطبانش برای اجرای قطعات مختلف گفت که : من امشب مطیع شما هستم و در ادامه تمام قطعات در خواستی از جمله ستاره و رویا رو اجرا کرد.

اجرای ۷ ترک از آلبوم “دیوونه وار ” و استقبال کم نظیر کمایی ها از این ترک ها در نوع خود جالب بود و نشان دهنده ی موفقیت این آلبوم در میان هواداران این خواننده مطرح پاپ بود.

مهمانان این کنسرت بیشتر آن دسته از همکاران حمید عسکری بودند که در چند آلبوم گذشته او با وی همراهی کرده اند .علی ایلیا ،امیر بذرفشان،مهران خالصی و شهاب اکبری در سالن حضور داشتند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند و هم چنین امید جهان یکی دیگر از خوانندگان کشور مهمان ویژه ی این برنامه بود.

دیگر ترک هایی که از ۶ آلبوم منتشر شده از حمید عسکری اجرا شد عبارت بودند از “گل من”،”دارم میمیرم برات”،”توقع”،”من کجای زندگیتم “،”اصرار”،”بارون”،”کلافه”،”ستاره”،”به عشق تو”،”اتاق خواب”،”خنده و گریه “،”گریه مرد”،”تلافی”،”وای از عشق”،”قسمت”.

منصور جنید (کیبرد)،فرهاد بهبهانی (گیتار نایلون)،مهدی قاسمی(گیتار بیس)،محمد علی نصری(گیتار الکتریک)،سعید صارمی (پرکاشن)،میلاد عالمی (ویولن)و امین قمی نژاد(درام و رهبر ارکستر ) اعضای ارکستر قدیمی و با سابقه حمید عسکری بودند که در این اجرا هم اورا همراهی می کردند ،شایان ذکر است که حمید عسکر اعلام کرد از اجرا بعدی مهران خالصی یکی از تنظیم کننده های کشور که در آلبوم دیوونه وار هم با وی همکاری کرده است از اجرای بعدی به عنوان رهبر ارکستر در گروه او حضور دارد .

ترک شاد و پر هیجان “خوشبختی ” قطعه پایانی این اجرا بود که پس از آن عسکری گردنبند خود را به میان حضار پرتاب کرد و سالن استیج را ترک کرد.

 تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «آرش صمدزاده» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram

Hamid askari-Parsnava (1) Hamid askari-Parsnava (2) Hamid askari-Parsnava (3) Hamid askari-Parsnava (4) Hamid askari-Parsnava (5) Hamid askari-Parsnava (6) Hamid askari-Parsnava (7) Hamid askari-Parsnava (8) Hamid askari-Parsnava (9) Hamid askari-Parsnava (10) Hamid askari-Parsnava (11) Hamid askari-Parsnava (12) Hamid askari-Parsnava (13) Hamid askari-Parsnava (14) Hamid askari-Parsnava (15) Hamid askari-Parsnava (16) Hamid askari-Parsnava (17) Hamid askari-Parsnava (18) Hamid askari-Parsnava (19) Hamid askari-Parsnava (20) Hamid askari-Parsnava (21) Hamid askari-Parsnava (22) Hamid askari-Parsnava (23) Hamid askari-Parsnava (24) Hamid askari-Parsnava (25) Hamid askari-Parsnava (26) Hamid askari-Parsnava (27) Hamid askari-Parsnava (28) Hamid askari-Parsnava (29) Hamid askari-Parsnava (30) Hamid askari-Parsnava (31) Hamid askari-Parsnava (32) Hamid askari-Parsnava (33) Hamid askari-Parsnava (34) Hamid askari-Parsnava (35) Hamid askari-Parsnava (36) Hamid askari-Parsnava

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *