ثبت نام

برنامه اجراهای پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر

ardavan kamkar-fajr33-parsnava (6)
ب

برنامه اجراهای پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر

پارس نوا: آیسو، ارکستر مهر، کر فیلارمونیک ایران، امیر جاهد، زانیار خسروی، عاشیق لار و… در پنجمین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شش سالن مختلف روی صحنه خواهند رفت.

امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۰ گروه در ژانرهای مختلف موسیقی اجراهای خود را برگزار خواهند کرد.

تالار وحدت

“آیسو” در روز یکشنبه موسیقی کلاسیک را در تالار وحدت می‌نوازد. ارکستر سمفونیک ایران/ اتریش از سال ۱۳۸۵ آغاز به کار کرده است. این ارکستر تاکنون در چندین فستیوال شرکت کرده و در مناسبت‌های رسمی در سفارتخانه‌های کشورهای مختلف به اجرا پرداخته است. در سئانس دوم این روز ارکستر مهر به رهبری ناصر ایزدی روی صحنه می‌رود. امیر رفعتی و محمد صرفه‌جو به‌عنوان خواننده در این ارکستر حضور دارند.

سالن رودکی

اجرای کر فیلارمونیک ایران در روز ۲۴ دی‌ماه رقم می‌خورد. کر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی نژاد در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. در سئانس دوم گروه موسیقی امیر جاهد به سرپرستی بهرام ساعد به اجرا خواهد پرداخت.

برج آزادی

امیر شکاری موسیقی بوشهر را با “نیمه” به گوش می‌رساند. ساعت ۱۸:۳۰ برج آزادی میزبان نیمه می‌شود تا علاقه‌مندان به تماشای اجرای موسیقی بوشهر بنشینند. بین اجراهای برج آزادی وقفه نمی‌افتد و پس از موسیقی بوشهری، موسیقی آذربایجان طنین‌انداز می‌شود عاشیق لار اجراکننده موسیقی آذربایجانی خواهد بود.

فرهنگسرای نیاوران

کوارتت کلنکه از آلمان به سی و سومین جشنواره موسیقی فجر می‌آید. اعضای کوارتت کلنکه را چهار موسیقی دان تشکیل می‌دهند، آن‌ها در بیشتر رویدادهای موسیقی آلمان‌ مانند جشنواره‌ی موسیقی مکلنبرگ‌وارپامرن، جشنواره موسیقی اشلسویگ‌هولشتاین جشنواره موسیقی راینگائو، جشنواره تابستانی کیسینگن و جشنواره موتزارت وورتسبورگ و ساکسونی شرکت داشته‌اند. پس از سئانس نخست این روز نوبت به دو نوازی می‌رسد. در سئانس دوم فرهنگسرای نیاوران، هادی منتظری و مسعود حبیبی به دو نوازی می‌پردازند.

سالن ایرانیان

سئانس نخست اجراهای پاپ این روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، به زانیار خسروی اختصاص دارد. تازه‌ترین تک قطعه این خواننده مربوط به پروژه ایهام است و “حال من” نام دارد. سینا شعبان خانی، خواننده تازه عرصه پاپ که چندی پیش فعالیت‌های خود را در زمینه اجرای صحنه‌ای آغاز کرده، سئانس دوم اجرای پاپ این شب را برگزار می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *